רעד בברך
דיון מתוך פורום נוירולוגיה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
עברתי לפני 12 שנה ניתוח ראש, לצורך הרגעת רעד ביד ימין, וכתוצאה מכך הרגל נפגעה, נפגעה לי ההליכה זאת אומרת שההליכה שלי היום היא עם כף רגל מסובבת פנימה, לאחרונה הופיע אצלי רעד בברך, למה זה הופיע? האם זה קשור לניתוח שעברתי? יכול להשתנות שם משהו, בלי שנוגעים? בתודה מראש גליה
לקריאה נוספת והעמקה
שלום רב רעד בברך בהעיתית יכול להופיעה כחלק מהחמרה במחלה הבסיסית עם רעד מימין או לאחר פגיעה במסלולים פירמידליים באותו הצד , לא ניתן להבין ללא בדיקה קלינית של כח הגס והרפלקסים . כל טוב