בעיה חמורה
דיון מתוך פורום נוירולוגיה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
שלום ,לאשתי לפני מס חודשים נירדם חלק מהפנים והיא חשה מעיין תחושת עקצוץ .הדבר חזר על עצמו פעמיים במשך השנה שעברה . לפני מספר ימים התופעה חזרה בשילוב של תחושת כובד בידיים (טענה שקשה לה להרים את היידים כאילו שהם כבדות ).בנוסף יש נפיחות כקרסול . בבדיקות ראשונות אצל רופא המשפחה ובבדיקות שטן נמצא דם בשתן (בימים אלו אנו מבצעים בדיקות חוזרות לאימות/שלילת הממצע)בנוסף על הצרות אשתי איתה צריכה לעבור עקרת שן עקב רקב בשן ומוגלה שנוקתה מס פעמים ע"י רופא השיניים (לפני החלטה על עקירה) . לטיפול של נפיחות בקרסול הרופאה זהתה סימינים של אלרגיה ונתנה כדור (שהוכיך את עצמו והנפיחות ירדה) בנוסף הרופאה ביקשה שניבדק ע"י נירולוג בהקדם שאלתי : האם הבעיה מצביעה על קשר נירולוגי מובהק או אולי יש קשר בין טיפול השניים המורכב שאולי מצביע על זיהום שגדל . שאלה נוספת : מה זה יכול להיות אשמח לקבל תשובה בהקדם בברכה אסף
שלום רב האם כאבים של הפנים באותו הצד עם השן המוגלתית ? אם כן זה יכול להסביר את הכאב הספורדי כאן . אני לא רואה קשר ישיר עם הנפילות בקרסול וכבדות בגפיים . בכל זות רצוי לסיים את הטיפול בשן ולבקר אצל נירולוג לבדיקה מסודרת . כל טוב