בעיות ברגליים
דיון מתוך פורום נוירולוגיה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
שלום, ילדה בת 4 - מאוד פעילה - רוקדת , מטפסת וכדו'. הבעיה - הליכה עקומה מאוד, אי יציבות (נופלת הרבה), וגוררת רגליים. האורטופד אמר שאינו מוצא בעיה אורטופדית וביקש שנפנה לניורולוג. אנא עזרי לי - מה יכולה להיות הבעיה. הילדה מרכיבה משקפי ראיה. תודה מראש.
לקריאה נוספת והעמקה
שלום רב ישנה תופעה של דיסטוניה קבועה או קשורה לעייפות פיזית בערב שגורמת לילד שנירא בראי ליפול . חייבים בדיקה נוירולוגית ובירור נוירוגנטי . כל טוב