טיפול בהתקרחות

דיון מתוך פורום  טיפול בנשירת שיער והתקרחות

06/08/2008 | 15:56 | מאת: ערן

אני בן 29 וסובל מהתקרחות בשנים האחרונות. המפרצים מעמיקים ויש שיער דלילות בשיער הקודקוד ובקדמת הראש. הסיבה כנראה גנטית שכן יש מקרי התקרחות בקרב גברים במשפחתי. מאחר שאני מעוניין לכל הפחות לשמר את המצב הקיים, התחלתי לאחרונה להתעניין בתכשירים לעצירת התקרחות והצמחת שיער. המגוון עצום ומבלבל ונראה כי היחידים עם תוצאות מוכחות הנם פרופסיה ומינוקסי 5. 1. האם אכן אילו הפתרונות הטובים ביותר בשוק היום? 2. האם לכל אחד יעוד שונה והשילוב ביניהם מומלץ? 3. מהו טווח זמן סביר לאחריו אני אמור לראות שינוי? 4. האם ניתן להפסיק\להוריד מינון ללא חשש לחזור למצב הקודם או שיש להשתמש קבוע מעתה והלאה? תודה מראש

לקריאה נוספת והעמקה
07/08/2008 | 13:29 | מאת: ד"ר אלכס גינזבורג

שלום ערן, 1. האם אכן אילו הפתרונות הטובים ביותר בשוק היום? ת: אלו הפתרונות התרופתיים הטובים שיש כיום. 2. האם לכל אחד יעוד שונה והשילוב ביניהם מומלץ? ת: כל אחד פועל אחרת, והשילוב בינהם מומלץ בהתאם למקרה. 3. מהו טווח זמן סביר לאחריו אני אמור לראות שינוי? ת: במינוקסידיל - כחצי שנה ובפרופסיה - כשנה. בשני המקרים כדאי לצלם את השיער ולבצע השוואה. 4. האם ניתן להפסיק\להוריד מינון ללא חשש לחזור למצב הקודם או שיש להשתמש קבוע מעתה והלאה? ת: יש להשתמש באופן קבוע, כי השיער שיצמח בעקבות כך, ינשור עם הפסקת השימוש.

07/08/2008 | 14:12 | מאת: ערן

תודה רבה על התשובות. שאלות נוספות: 1. לגבי פרופסיה - הבנתי שהתרופה מכילה חומרים שפוגמים בהתפתחות תינוקות זכרים. האם יש להמנע משימוש אם מתכננים הריון? 2.מה דעתך לגבי פיטואקסיל (שמפו + ספריי) ופורקפיל (כמוסות)? האם הם מומלצים?

מנהל פורום טיפול בנשירת שיער והתקרחות