בן 18 וכבר מקריח ומתעניין פרופסיה

דיון מתוך פורום  טיפול בנשירת שיער והתקרחות

05/10/2016 | 19:32 | מאת: בן 18 מקריח

שלום ד"ר אלכס גינזבורג אני בן 18 והתחילה לי נשירת שיער שהתגברה מאוד בתקופת הבגריות אחרי זה נהייתי חולה בחיידק עמיד לאנטיביוטיקה והתחילה לי נשירת שיער עוד יותר רצינית . וכל זה בתוך חצי שנה . וכיום ממשיכה לי נשירת שיער אם זה בחפיפת הראש או סתם גירוד בראש יוצא לי הרבה שיער . כיום יש לי מפרצים שבלתי אפשרי להסתיר כמו ב נורווד המילטון 2. ופלוס התחיל לי התדללות שיער במרכז הראש . וכיום אני שוקל לקבל מרשם לפרופסיה. כי לדעתי זה גיל מאוד מוקדם להתקרח במיוחד בקצב המהיר שאני מתקרח ופלוס זה די מבאס לראות את כולם בגיל עם שיער שופע ואני עם מפרצים שלא מביישים בני 30. אני מודע לסיכונים של ירידה בחשק המיני ופגיעה באיכות הזרע. ולא אכפת לי שהיה לי בעיה להביא ילדים כי גם ככה אני לא מעוניין במשפחה בעתיד ויש לי יותר מידי חשק מיני שפוגע בתיפקוד היום יומי (לא עבור יום שאני לא עושה ביד 3-4 פעמים) אז אני רואה את כיתרון אפילו הירידה בחשק המיני . לפי דעתך והנסיון הרב שלך בתחום היית ממליץ לי להתחיל שימוש בפרופסיה ? אני יודע שזה דבר טבעי להקריח אבל לא בגיל 18 . ועוד בעיה שקראתי הרבה ביקורות שהם טוענים בממוצע של אחרי שנתיים שהתחילה להם שוב נשירת שיער גם עם שימוש בפרופסיה לפי הידע והנסיון שלך זה מקרים בודדים או תופעה רחבה ? אפשר לקבל מרשם לפרופסיה אצל רופא משפחה או חובה ללכת לרופא עור ?

לקריאה נוספת והעמקה
06/10/2016 | 10:58 | מאת: ד"ר אלכס גינזבורג

בן 18 שלום, אין כל מניעה להתחיל לקחת פרופסיה בגיל 18 אבל ממליץ שרופא עור יבדוק ואכן יחליט שזאת התרופה המתאימה בדיוק למצבך. לאחר מכן ניתן לקחת מירשם גם מרופא משפחה.

06/10/2016 | 15:20 | מאת: בן 18 מקריח

הבעיה שאצלי באזור התור הקרוב ביותר לרופא עור זה עוד חודש ואני רוצה להתחיל כמה שיותר מהר בשביל לנסות לשמור על כמה שיותר על השיער מקידמת הראש כי איך שהבנתי פרופסיה לא כל כך פועל בקידמת הראש זה אפשרי שרופאת משפחה תרשום לי מרשם ואחרי זה אני יראה רופא עור ? כי לא צריך להיות רופא במצב אצלי בשביל לראות שאני מקריח

מנהל פורום טיפול בנשירת שיער והתקרחות