פרופסיה
דיון מתוך פורום טיפול בנשירת שיער והתקרחות
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
שלום דוקטור. נניח שגבר היה אמור להתחיל להקריח בגיל 30 והוא לוקח פרופסיה מגיל 20-30 והפסיק בגיל 30, האם יכול להיות שהוא דחה את תהליך ההתקרחות והוא לא יתחיל להקריח בגיל 30 אלא כמה שנים אחרי? האם הנזק לשיער הוא נזק מצטבר? זאת אומרת אם יש לי את גן ההתקרחות אז האם כדאי להתחיל לקחת פרופסיה עוד לפני שהתחלתי להקריח כדאי שהתהליך אפילו לא יתחיל? תודה רבה על התשובות
עמית שלום, הפרופסיה דוחה את ההתקרחות אבל ברגע שמפסיקים ההתקרחות ממשיכה ולא נדחית במספר שנים. את הפרופסיה נהוג להתחיל כאשר רואים שהתהליך מתחיל, לא לפני כי לא ניתן לדעת בודאות שאתה אכן נושא את הגן.