פרופסיה איזור יעילות
דיון מתוך פורום טיפול בנשירת שיער והתקרחות
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
שלום דוקטור, הבנתי שפרופסיה מורידה בערך 70 אחוז מהdht בקרקפת, אז אם כך מדוע אומרים שאצל רוב האנשים ההתקרחות נעצרת? היא הרי אמורה להמשיך אבל אולי בקצב איטי יותר אם נשאר עוד 30 אחוז dht שפועל. או שאולי פשוט הפרופסיה מורידה 100 אחוז מהdht בקודקוד וכמעט לא מורידה מהאיזור הקדמי וזאת הסיבה שמקדימה היא פחות עוזרת? ומדוע מקדימה היא לא עוזרת? האם זה מהסיבה שהעלתי או שזה פשוט כי בדרך כלל מקדימה ההתקרחות חזקה יותר וכלום לא עוזר לעצור אותה? תודה רבה לך.
אלאור שלום, אין הסבר מדוע הפרופסיה ככלל משפיעה יותר על החלק האחורי והמרכזי של הקרקפת ופחות מקדימה, רק הנסיון מוכיח זאת. לא נאמר שהפרופסיה מורידה 70% מה-DHT - נאמר שב-80% מהמקרים עוצרת את הנשירה וב-60% אף מצמיחה שיער חדש.