נשירת שיער חריפה- אובדת עצות לגמרי
דיון מתוך פורום טיפול בנשירת שיער והתקרחות
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
שלום, החל מפני 4 שנים התחלתי לסבול מנשירות שיער באות והולכות. לאחר בדיקות דם מקיפות שהכל יצא תקין ולאחר ביקור אצל ד"ר זלוטוגורסקי מומחה לשיער שגם לא נצא שום בעיה ולאחר טיפול רפואה משלימה אני כבר אובדת עצות. פניתי לנאטורפת והוא המליץ לי לקחת אבץ פיקולינט בשילוב עם ל-ציסטאין. בנוסף התחלתי לפני כחודש לקחת כדורי ג'לטין. אני קצת מפחדת לקחת אבץ כי לפעמים זה עושה פעולה הפוכה. האם יש פיתרון? האם המלצת הנאטורפת יכולה לעזור?
אלין שלום, אני כרופא ממליץ אך ורק על טיפולים שניתנים ע"י רופאי עור לאחר שעברו מחקרים שונים והוכחו כיעילים. יש מיגוון טיפולים גם אם בדיקות הדם תקינות.