החמרה בנשירה ודלילות קדמת הראש לאחר לקיחת פרופסיה
דיון מתוך פורום טיפול בנשירת שיער והתקרחות
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
שלום ד''ר אלכס גינזבורג, הייתי אצל רופא עור בעקבות התחלה של דלילות במפרצים וקדמת הראש. התחלתי ליטול פינסטריד 1 מ''ג ליום ואני כבר חודשיים לוקח את התרופה. אני שם לב בזמן האחרון בעיקר בזמן החפיפה במקלחת שאני רואה על היד הרבה שיערות שנושרות מהחלק הקדמי של הראש שגם נראה הרבה יותר דליל מלפני נטילת הכדורים. שאלתי היא האם התופעה שכיחה בעקבות נטילת התרופה? מה אפשר לעשות לשימור המצב והפסקה של הנשירה החמורה בזמן החפיפה. אני כבר נזהר לעסות את קדמת הראש מחשש לראות יותר שיערות על כף היד. מחכה לתשובתך. תודה.
אור שלום, לפרופסיה אין כל תופעת לוואי של הגברת הנשירה בתחילת הטיפול, כך שהסיבה היא המשך ההתקרחות שלך ולא התרופה. הפרופסיה מפסיקה את הנשירה ב-80% מהמקרים תוך 3-6 חודשים וב-60% מהמקרים אף מצמיחה שיער חדש לאחר כשנה.