השתלה
דיון מתוך פורום טיפול בנשירת שיער והתקרחות
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
אם בן אדם רוצה שתצא לו השתלה כמה שיותר סימטרית ומדויקת האם עדיף לבן אדם כזה לחכות עד שיקריח לגמרי ולרופא יהיה משטח חלק מאשר שבן אדם יעשה 2-3 השתלות כל פעם כשהוא סובל כל פעם מדלילות באיזורים שונים? נגיד בהתחלה מפרצים ואז עושים שם השתלה ואז מתחיל דילול באמצע ואז עושים השתלה שניה שם וכו. (ואני מדבר על מישהו שלא מעוניין להשתמש בפרופסיה ומינוקסי לא עוזר לו)
לב שלום, הרעיון הוא לא לחכות שבן האדם יהיה קירח לגמרי היות וזה מן הסתם מפריע לו ומרגיש מאד לא טוב עם המצב הזה. השתלה ניתן לעשות ברגע שיש מספיק דלילות במקום מסויים ובהחלט ניתן לעשות כמה השתלות בהתאם למצב.