היקף יעילות פרופסיה
דיון מתוך פורום טיפול בנשירת שיער והתקרחות
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
שלום לדוקטור. אם נועדתי להיות קירח בנורווד 6 עד גיל 35, וזאת התקרחות שהתחילה בגיל 22. האם לקיחת פרופסיה מגיל 22 יכולה לשנות דרמטית את ההתקרחות שאמורה להיות? יש סיכוי שהיא תשמור לי מעולה על כל שאר השיער חוץ מאולי החלק הקדמי? ואז פרופסיה השתלה מקדימה יכולים להשוות במצב כזה שיער שנראה ממש מלא ללא סימני התקרחות? או שמא רק למתקרחים שיסיימו בדרגות יותר נמוכות כמו נורווד 4 יוכלו להגיע לתוצאה היפה שתיארתי? והאם הפרופסיה לרוב תשמור על השיער גם המון המון שנים עד גיל 60 ויותר?
ירון שלום, עקרונית אם מתחילים לקחת את הפרופסיה בתחילת ההתקרחות ב-80% מהמקרים הפרופסיה עשויה לשמור על הקיים וב-60% אף להצמיח שיער חדש, כך שלגיל ולמצב ההתחלתי כמובן יש חשיבות.קיימים כמובן תמיד סיכויים שתיפול ב-20% שלא תעזור הפרופסיה. הפרופסיה ככלל פחות עוזרת מקדימה ועשוי להיות מצב שתשמור על החלק האחורי והמרכזי ומקדימה ניתן יהיה בבוא העת לעשות השתלה. לא בטוח כמובן שהשיער ישאר כמו בגיל 15 אבל לפחות יש מצב לא להגיע להתקרחות גדולה מאד. הפרופסיה שומרת על פי רוב כל עוד לוקחים אותה.