פרופסיה-שאלה (שואלת בשביל חבר שלי)
דיון מתוך פורום טיפול בנשירת שיער והתקרחות
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
היי. חבר שלי לוקח פרופסיה כבר שנה וחצי (התחיל בגיל 20,היום בן 21). הכרתי אותו בערך בתקופה שהוא התחיל לקחת את התרופה, אז אני לא יודעת איך הוא היה לפני, אבל הוא אמר לי שהוא מרגיש שמאז שהוא התחיל לקחת את הכדורים, שירדה לו ה"חרמנות" שהייתה מציקה ושעכשיו החשק המיני שלו קטן יותר. האם התרופה עושה נזק בלתי הפיך? והאם ההשפעה שלה גוברת עם הזמן או שנשארת סטטית?
לקריאה נוספת והעמקה
חברה שלום, פחות מ-2% מהגברים שלוקחים את הפרופסיה מדווחים על ירידה בחשק המיני. במידה וזה קורה ניתן להפסיק ואז התופעה חולפת או להמשיך והמצב נשאר כפי שהוא.