טיפול בקשקשים באמצעות שמפו/טיפול טבעי
דיון מתוך פורום טיפול בנשירת שיער והתקרחות
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
ד"ר שלום, אני סובל מקשקשים כבר שנים רבות ולאחרונה גם מהתקרחות (התחלתי לקחת פרופסיה). שימוש בקטוזול 2% פעמיים בשבוע גרם לי לנשירת שיער מוגברת ולטעם מוזר בפה כל פעם שהשתמשתי בו. על איזה שמפו או טיפול טבעי אחר היית ממליץ שיכול לעזור עם הקשקשים ועם הנשירה? (הד אנד שולדר לא עוזר לי, אני צריך משהו יותר רציני). פעם הייתי משתמש בסבוסל אבל הוא ממש מסריח. האם סבוסל עוזר בנשירה? תודה,
לקריאה נוספת והעמקה
בן 24 שלום, ממליץ לך להתייעץ עם רופא עור שיבדוק וימליץ על סמך הבדיקה על הטיפול המתאים עבורך.