אחרי השתלה
דיון מתוך פורום טיפול בנשירת שיער והתקרחות
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
דר גינתבורג שלום, 1.האם לאחר השתלה צריך לקחת מינוקסידיל למנוע תופעות "אפטר שוק" של הקרקפת? 2.האם שיער חדש שהושתל בשמוך לשיער קיים יכול לגרום לשיער הקיים לנשור? אם כן האם השיער הקיים יצמח שוב? 3.איזה שיטה עדיפה מבחינת האיכות fut או fue? ובfut עד להיכן מגיעה הצלקת? תודה מראש ירון
לקריאה נוספת והעמקה
ירון שלום, אין צורך לקחת מינוקסידיל לאחר ההשתלה . אם עושים השתלה בסמוך מאד לשיער הקיים, הוא עלול להפגע או לא אבל בהשתלה כבר בונים תשתית חדשה כך שלא מתחשבים בשיער הקיים. בשתי השיטות התוצאה זהה לחלוטין כל השוני הוא בדרך ההוצאה. הצלקת היא לרוחב כל הקרקפת ומינימליסטית ביותר.