השתלת שיער
דיון מתוך פורום טיפול בנשירת שיער והתקרחות
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
ד"ר שלום אני בן 24 שוקל ברצינות השתלת שיער אני מטופל 5 שנים עם פרופסיה ומינוקסי היו תקופות מדהימות של צמיחה מטורפת וכרגע דעיכה משמעותית כאילו הגוף התרגל למינוקסידיל אם קיים דבר כזה בכלל? ובקשר להשתלה האם ניתן להשטיח את השיער המושתל או ללכת איתו רק למעלה והאם רואים סימנים של חורים מהשורש לאחר ההשתלה? ובנוסף רציתי לדעת אם אתה מגיע ל 50grafts על 2 ס"מ מרובע בתודה מראש אביב
לקריאה נוספת והעמקה
אביב שלום, השתלה טובה לא מזהים והשיער נראה טבעי לגמרי. אני מגיע לצפיפות המירבית שמאפשרת לשיער לצמוח היטב ולהראות טבעי.