מבחן הכרית
דיון מתוך פורום טיפול בנשירת שיער והתקרחות
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
שלום רב דוקטור(: האם מבחן הכרית באמת יכול להוות אינדיקציה האם קיימת נשירה? כי למשל לפי דעתי שיער מתולתל וארוך פחות ינשור מהראש לכרית אחרי שהוא מתנתק מהראש לעומת שיער חלק וקצר אז אולי זה שיטה לבדוק רק לבעלי השיער המתאים? יש לי מפרצים אבל אין לי נשירה על הכרית. מה צריך להתחיל לקרות לי כדי שיהיה מומלץ בשבילי להתחיל לקחת פרופסיה? גם כשאני מושך עם 3 אצבעות קבוצות שיער אחרי שלא חפפתי יום שלם אז לפעמים יוצאות 4 שערות במקסימום ולפעמים לא יוצאות בכלל. מה אתה אומר?
אבי שלום, מבחן הכרית אינו מותנה בסוג השיער. כל עוד לא נראה דילול בחלק האחורי או המרכזי של הקרקפת אני לא ממליץ על פרופסיה היות ובמפרצים ככלל אינה עוזרת. ממליץ לך להתייעץ עם רופא עור.