טיפולי שיער שאינם השתלה ופגיעה בשיער הקיים
דיון מתוך פורום טיפול בנשירת שיער והתקרחות
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
דוקטור גינזבורג שלום יש לי שאלה לגבי טיפולים שאינם דווקא קשורים לתרופות או ניתוחים ישנם לא מעט תרסיסים וכל מיני חומרים בשוק שאמורים לעבות את השיער הקיים ולתת לו נפח. אני מדבר על מוצרים לגברים. האם המוצרים האלה לדעתך אכן נותנים פתרון מה לבעלי התקרחות קלה שאינם זקוקים עדין להשתלה ויותר חשוב האם המוצרים האלה עלולים לפגוע בראש ובשיער הקיים עקב החומרים שבהם? תודה
לקריאה נוספת והעמקה
דוד שלום, אני ממליץ על טופיק שעשוי מסיבים אורגניים שנתפסים באמצעות חשמל סטטי בשיער הקיים ונותנים תחושה של נפח - אין כל נזק בשימוש ומתאים בעיקר לסובלים מדילול אך לא מתאימים להשתלת שיער עדיין.