המלצה על טיפול להמשך
דיון מתוך פורום טיפול בנשירת שיער והתקרחות
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
היי אני בן 24 משתמש במינוקסי קצף כבר כמעט שנתיים לפני תשעה חודשים התחלתי להשתמש בפרופסיה וחופף כל יום עם אלפסין לאחר ארבעה חודשים עם פרופסיה חל איזשהו שינוי לטובה ועכשיו המצב משתנה מחודש לחודש פעם השיער נראה מלא יותר ופעם נראה דליל אבל בסה"כ הכללי לא נראה שיפור האם יש פתרון אחר ? (הגדלת מינון,הוספה\שינוי של טיפול) והאם כדאי לשקול השתלת שיער?
איתמר שלום, הפרופסיה הינה התרופה היעילה ביותר וצריך לחכות לפחות שנה כדי לבדוק יעילות. מקוה שצילמת את עצמך כדי שיהיה לך מקור להשוואה לאחר שנה ואז תוכל לדעת אם אכן עזרה או לא. ממליץ כאמור להמתין לפחות שנה ואופציה של השתלת שיער תמיד אפשרית במידה והפרופסיה לא עוזרת.