פרופסיה
דיון מתוך פורום טיפול בנשירת שיער והתקרחות
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
שלום. האם פרופסיה יכולה לפגוע בהתפתחות מסת שריר? האם פרופסיה יכולה להוריד את רמת הטסטוסטרון? האם פרופסיה יכולה לפגוע בעיבוי עצמות?
אור שלום, הפרופסיה לא מורידה את רמת הטסטוסטרון, לא פוגעת במסת השריר ולא יכולה לפגוע בעיבוי עצמות.
האם כדאי לי לקחת פרופסיה כבר מהיום? אני בן 19 ויש לי מפרצים של 1 סמ. אני מאוד מפחד מלהקריח וזה ממש ירגיע אותי להתחיל טיפול ולהקדים תרופה למכה אבל מצד שני האם זה יכול לפגוע ביעילות התרופה בעתיד ועדיף בעצם למשוך כמה שאפשר לפני שמתחילים לקחת אותה או שאולי בכלל הפוך- חסימת dht כבר מעכשיו תגרום ליעילות יותר גבוהה בשמירה על השיער תמיד? ואם אחליט לקחת אז לעולם לא אדע אם כדאי להמשיך כי אולי בכלל הנשירה בכל מקרה תעצר במפרצים כמו אצל רבים ממשפחתי ואז בעצם אני אמשיך לקחת תרופה מיותרת בשבילי. מה אתה ממליץ?