הליך טיפול שגוי
דיון מתוך פורום טיפול בנשירת שיער והתקרחות
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
בגלל החשש מתופעות הלוואי של פרופסיה ומהרבה דה אינפורמציה באינטרנט לקחתי פרופסיה בהתחלה יומיים ואז הפסקתי לתקופה של שבועיים, חזרתי לחצי כדור במשך זמן מה ורק עד לפני חודש אני לוקח פרופסיה מקורית כדור אחד ליום.. אני אוכל סרטים שהלך הטיפול בגלל ההתחלה ושאין כבר יעילות בגלל ההפסקות, תדירות הכדורים וכמות החומר.. לדעתך תיהיה אותה יעילות?
לקריאה נוספת והעמקה
רמזי שלום, סביר להניח שמכיוון שעד לפני חודש לא לקחת את התרופה כמקובל, הההשפעה שלה תתחיל מאותו רגע שלקחת אותה בתדירות של כדור ליום כמקובל. כלומר, הפרופסיה משפיעה תוך 3-6 חודשים על הפסקת הנשירה כך שאתה כחודש בתהליך.