התקרחות בגיל מוקדם עזרה

דיון מתוך פורום  טיפול בנשירת שיער והשתלות שיער

06/08/2017 | 22:34 | מאת: אנונימי

שלום דוקטור אני בן 19 עם התחלה במפרצים ונשירה ,מה אתה אומר על לקיחת פרופסיה בגיל הזה ,תופעות לוואי בחשק המיני וכל זה , ומה אתה חושב על טיפול ה prp מנסיונך, תודה!

לקריאה נוספת והעמקה

אנונימי שלום, בגיל 19 מאד ממליץ על לקיחת פרופסיה ובד"כ אין תופעות לוואי. טיפול PRP מנסיוני לפעמים עוזר ולפעמים לא ועל סמך בדיקה אני מחליט אם הטיפול יכול להועיל או תרופה מתאימה יותר למצב.

08/08/2017 | 20:13 | מאת: אנונימי

תודה רבה דוקטור, הסיכוים לתופעות לוואי הן נמוכות? כי העניין עם החשק המיני שמעורר רעש באינטרנט מרתיע מעט

תופעת הלוואי של ירידה בחשק המיני קורית לפחות מ-2% מהמקרים, לכן הסיכויים קלושים.

09/08/2017 | 17:27 | מאת: אנונימי

תודה רבה על המענה המהיר דוקטור, לפי הניסיון הקליני שלך עם מטופלים אין הרבה תלונות על תופעות בחשק המיני או אימפוטנציה או השפעה על הטוסטסטרון? ,תודה רבנ!

אין הרבה תלונות, הרבה עניין פסיכולוגי

מנהל פורום טיפול בנשירת שיער והשתלות שיער