שיצו בן שנה וחודש מנשיר קרוב לחודשיים
דיון מתוך פורום וטרינריה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
היי..יש לי שיצו בן שנה וחודש קרוב לחודשיים ממש מנשיר נאמר לנו שהוא מחליף פרווה גורית,אוכל באופן קבוע את האקנה מיקס דגים דואגת להבריש פעמיים ביום,האם הנשירה תחלוף? והאם הנשירה קשורה לזה שהוא שיצו לא מתועד? אשמח לתובנות תודה רבה מציינת את העובדה שאין לו קרחות או פצעים חלילה
לקריאה נוספת והעמקה
נשירת פרווה אצל כלב הינה תהליך נורמלי. אינן קשר לעובדה האם הכלב מתועד או לא. לעיתים יש מקרים של נשירה מוגזמת ואפילו התקרחויות, מצב שדורש בדיקה אצל רופא וטרינר.
(מספר מקשר)