שאלה וייעוץ בנוגע למצב בריאותי

דיון מתוך פורום  שחיקת סחוס, דורבן, טניס אלבו ותסמונת התעלה הקרפלית

24/02/2012 | 20:43 | מאת: סמדר

שלום רב רופאים נכבדים. אני בת50.מזה כחצי שנה,בכל שעות היממה בעמידה הליכה ישיבה שכיבה,אני סובלת מכאבי רגל שמאל,ברך שמאל היתכווצויות שרירים לאורך הקרסול וכף הרגל כאבים עזים ומסביבם תחושת זרמים צריבה דקירות ונימולים. לפי צילומי רנטגן ואולטראסאונד רגליים,ברכיים קרסוליים כפות רגליים, הכל תקין. בדיקות emg+דופלר עורקי רגליים,הכל תקין. מיפוי עצמות של כל השלד:שינויים ניווניים קלים בברך שמאל. צילומי ומימצאי ct של ע"ש צווארי גבי ומותני:בליטת דיסק צווארי במספר חוליות והיצרות בגב תחתון בגובה חוליות l5-s1 סיאטיקה,שינויים דיסקוגניים וספונדילוטיים קלים. האם אני חייבת לעבור צנתור רגל שמאל? ניתוח כלשהו באזור הברך קרסול כף הרגל? ניתוח מקום ספציפי בעמוד שדרה? לדעתכם הערכתכם-איפה ומה מקור הבעיה? מה גורם למה ומה מקרין לאן? רגל השמאלית כואבת נורא,ברך השמאלית (לאורך הקרסול וכף הרגל)לא רגועה. בזאת אני חשה בכל שעות היממה,גם במהלך ספורט כיפוף הרגל,זה מציק לי אני מוטרדת ממצב בריאותי. בלילות אני נרדמת עם בונדורמין וכל בוקר כאבי ותחושות רגל שמאל,מעירים אותי. אנא מכם בכל לשון הבקשה,תגובתכם בנדון. תודה רבה מראש.

25/02/2012 | 01:33 | מאת: אודי

אני בן52.גם אני סובל מאותה בעיה,ברגל ימין.שלושה חודשים אני מתקשה לישון בצד ימין.במהלך מנוחה שינה כשאני מסתובב לצד ימין,אותם כאבים ותחושות כמו של סמדר.לפני חודשיים רופא משפחה ואורטופד בקוםת חולים נתנו הפניות לרנטגן גב לכל האורך+רגליים וגם CTצווארי גבי מותני.בגב צווארי בליטת דיסק בכמה חוליות,בגב תחתון היצרות L5-S1 רנטגן אגן+רגליים הכל תקין.מיפוי עצמות-שינויים ניווניים קלים בברך ימין. רופא משפחה ואורטופד לדבריהם כאבי רגל ימין ברך ותחושות מסביבו לאורך הקרסול וכף הרגל (כמו של סמדר),הם מוקרנים מע"ש גב תחתון,לא עיליון וסיאטיקה גורמת גם לנימולים ברגליים. האם זה נכון ואכן כך לדבריהם? לדבריהם,שום טיפול תרופתי ושום זריקה בשום מקום בגוף ושום ניתוח בע"ש,לא יעלימו בשום אופן לעולם את הנימולים מסביב לקרסוליים וכפות רגליים. זה אומר שאני וסמדר נסבול מהנימולים ברגליים כל החיים? ומאותם כאבים ותחושות ברגל ימין ו/או שמאל?

19/07/2012 | 06:04 | מאת: אבי סבל מאותה בעיה

ייתכן וכדורים שאת לוקחת, כגון כדורים ללחץ דם גורמים לנימולים.התכווצויות בידיים או רגליים בשריר הקדמי-יכולות להגרם גם מחוסר שתית מיים. להתכווציות ברגליים - לישון עם גרביים לא הדוקות אך ארוכות עד הברך !!! תרופות שונות מפריעות לאורך זמן לספיגת ויטמינים ומינרלים שונים וזה גם גורם לבעיות אלו ... יש לשתות לפחות 7 כוסות מים ליום

מנהלי פורום שחיקת סחוס, דורבן, טניס אלבו ותסמונת התעלה הקרפלית