טיפול חריכה בליזר בחניכיים עליונות לפני פלטת שיניי
דיון מתוך פורום רפואת שיניים בלייזר
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
שלום רב, אימי התכוננה להחליף את השיניים התותבות בחלק העליון של הפה -בקו'ח כללית,ואז הסתבר שגדל לה בשר פראי וצריך לחהסירו בטרם לוקחים מידות ומכינים פלטה חדשה. ונשלחה להתייעצות בקופה[כללית]עם מומחית מקפלן שטענה להגיע לקפלן ולהסיר את הבשר הפראי,יש צילום פנורמי שלטענתם נותרו שאריות שורשים מהעקירות. אימי בת 85 ורצוני לחסוך לה כאב אז עשיתי ברורים לגבי טיפול בלייזר במקום חריכה/סקלפל, ואולם אשמח להעביר במייל גם את הרנטגן-לדעת אם עדיף לה להגיע למחלקת פה ולסת בקפלן או לחפש לייזר בפרטי-כי בקפלן אין לייזר-תודה מאורית
עודף רקמה ניתן להסיר באמצעות לייזר באופן קל יותר בדכ. יש צורך בבדיקה קלינית לפני אבחנה וטיפול