רופא שיניים מומחה בטיפול בלייזר
דיון מתוך פורום רפואת שיניים בלייזר
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
דר אמיל ליטבק שלום רב אולי אין זו דרך מקובלת לפנות על פי תקנונן האתר,אודה לך אם תענה לבקשתי.אני חולה באי ספיקת לב,וכמעט כל טיפול שיניים עלול לפצוע אותי.ואמחר ואני משתמש בקומדין,לפני כל סתימה עליי להפסיק את לקיחת התרופה ולהזריק אם עדיין זוכר ,קלוקסן. האם על מנת להקל עלי טיפול בלייזר הוא פיתרון טוב לשיניים וחניכיים עבורי ? האם אתה יכול להפנות אותי למרפאה או רופא שיכול לטפל בי (אני מבוטח דקלה)שאמון על ידך. תודה מכל לב בנימין בולק 0544828597 חדרה
אכן טיפולי שיניים ולייזר יכולים להוות פתרון עבורך כי ברוב המקרים אין צורך בזריקת הרדמה והפגיעה ברקמות הינה מינימלית. רק במקרים של כירורגיה יש צורך בהחלפת קומדין לקלקסן. בד"כ איזון INR מספיק