אירוע מוחי

דיון מתוך פורום  פיזיותרפיה - שיקום לאחר אירוע מוחי

15/08/2011 | 21:44 | מאת: נירית

אבי עבר אירוע מוחי לפני 36 שעות. מאז ביצעו פעמיים בדיקת CT, לפי הבדיקה הוא סבל בעבר מאוטם אך כרגע אין עדות לאוטם נוסף. הוא סובל מחוסר שיווי משקל עד כדי שהוא לא מסוגל להגיע למצב ישיבה. בנוסף יש לו שיבושים בראיה והוא רואה הכל כפול. הייתה תחושה של נימול בצד ימין של הפנים וביד ימין שהשתפרה מעט. בנוסף הוא סובל מלחץ דם גבוה. כרגע הוא מקבל אספירין ותרופות להורדת לחץ הדם, אבל זה הכל ואיננו בטוחים שזה מספיק. האם יש טיפול נוסף או בדיקות נוספות שצריך לבצע בשלב זה? תחושת חוסר היציבות אינה משתפרת ומאוד מדאיגה, וכן בעית הראיה.

19/08/2011 | 17:46 | מאת: אור הנר

אינני רופא ועלי להבהיר התשובה הנמסרת כאן אינה מהווה ייעוץ כלשהו. התשובה אינה ניתנת על בסיס נתונים אישיים וצרכים מיוחדים של אביך .המידע אינו מהווה תחליף לייעוץ רפואי על ידי רופא מוסמך . אני מציע לך להכנס לאתר של ד"ר גוטליב וללמוד את התופעה .ובנוסף לבדוק באם מרפאת סחרחורת יכולה לעזור ואם כן לבקש הפנייה וטיפול של פיסיותרפיסט שמוסמך לכך במרפאת סחרחורת בניהול רופא הנמצאת כמעט בכל מרפאת חוץ של כל בית חולים מגיעים לך טיפולים אלו לפי סל התרופות.לידיעתך :תחילת הטיפול הינה בישיבה בהטיות ראש והפניית העין ללא תזוזת הראש ,ואימון אין לקום ולצעוד עם הבעיה.רפואה שלימה .

26/08/2011 | 20:34 | מאת: דר' דניאל גוטליב

של גזע המוח ולא התקף ורטיגו כך שלמרפאת סחרחורות אין כעת ממש מקום. חשוב הטיפול התומך הכללי שהוא מקבל כעת ואחר כך השיקום שבוודאי יהיה מגיע לו במסגרת אשפוז מקצועית. אין פתרונות קסם מעבר לכך. בהצלחה.

מנהל פורום פיזיותרפיה - שיקום לאחר אירוע מוחי