רגל שמוטה

דיון מתוך פורום  פיזיותרפיה - שיקום לאחר אירוע מוחי

11/02/2005 | 20:22 | מאת: boca man

שלום רב לפני כשנה עברתי ארוע מוחי שהשפיע על הצד השמאלי של גופי. כרגע לאחר פזיוטרפיה אני הןלך בעזרת מקל ואני מתקדם לא רע. אני מרגיש התקדמות כמעט בכול חוץ מהרגל השמוטה. משום מה אני לא יכול להפעיל את השרירים הללו. כרגע אני הולך עם A.F.O מכשיר אמנם יעיל אך זהו גם מכשיר שמסרבל ומאט מאד את הליכתי. שאלתי היא :מה הסיכויים שלי בשלב זה או אחר להחזיר שרירים אלו לפעולה תקינה ?. האם זה מאוחר מדי? האם ישנם תרגילים או טיפולים שיעזרו לי להחזיר את הרגל/שריר לפעולה תקינה בתודה מראש. א.

12/02/2005 | 20:21 | מאת: אייל

מצאתי אתר מדהים העוסק בכל העזרים ל נכים ו קשישים, קלנועיות, כסאות גלגלים, מעלוני מדרגות, מכשירי אימון ופיזיותרפיה לנכים , מעמלים פאסיבים - APT, מכשירי העמדה ו עמידונים EASY STAND, כסא גלגלים ממונע עם העמדה, STEP U מכשיר מהפכני להדמיית הליכה תוך כדי ישיבה ב כ"ג, סקוטרים ו כלי רכב חשמליים, מיטות סיעודיות עם פאולר והרמה - HILO, מזרנים ו כריות נגד פצעי לחץ (רוהו ) ROHO ו TEMPUR ( טמפור ), מערכת מיפוי לחצים להתאמות הושבה FSA , נגישון - מעלון מדרגות נייד, מנוף סיעודי להרמת נכים, מתקן כניסה לאמבטיה לנכים, כסאות גלגלים ספורטיבים ואקטיבים של חברות HANDICARE , PROGEO, ORTOPEDIA, החברה מפעילה שירות ייעוץ שיקומי מקצועי בבית הלקוח חינם , וכן מרכז מידע ארצי בטלפון 1-800-700-007 או בפקס 03-5585824 , ואולם תצוגה ענק ברחוב המשביר 7 חולון.

13/02/2005 | 20:03 | מאת: boca man

שלום רב שאלתי את המומחה הרפואי בפורום שאלות ספציפיות על בעיה רפואית שיש לי . במקום לקבל תשובה ענינת ומוסמכת הוצפתי בדואר מסוכנויות של ציוד לנכים . לדוגמה "אייל"ץ האם לפורום יש קשר עם הגורמים המסחרים האלה א

מנהל פורום פיזיותרפיה - שיקום לאחר אירוע מוחי