מתמודדת חדשה- שלום לכולם / כולן

דיון מתוך פורום  שיקום לנפגעי נפש - ייעוץ ותמיכה

01/01/2015 | 12:44 | מאת: גברת פלפלת

אז ככה... אחרי שנים של בעיות נפשיות (חרדות, בעיות בתקשורת בין אישית ויצירת קשרים חברתיים, דיכאונות, התקפי חרדה) ואחרי שהייתי בטיפול פסיכולוגי ממושך שלא עזר, התחלתי טיפול פסיכיאטרי בתקווה שאצליח להרים את הראש מעל המים העכורים שאני נמצאת בהם. אני עדיין בשלבים מאוד התחלתיים של הטיפול הפסיכיאטרי ועדיין אין לי אבחון סופי, אבל עדיין הייתי רוצה לשמוע מי ואיך מקבלים סל שיקום. אני בעיקר זקוקה לשיקום חברתי (אני די בודדה ויש לי קשיים ביצירת חברויות) ושיקום תעסוקתי (רקורד תעסוקתי בעייתי בגלל חרדות חברתיות והתקפי חרדה קשים לפני ראיונות עבודה וגם כשאני כבר מתקבלת למקום עבודה אני בורחת משם אחרי שבוע גג בגלל התקפי חרדה קשים). אשמח אם תוכלו לעזור לי.

10/01/2015 | 21:03 | מאת: מיכה

את המידע על סל שיקום תוכלי לקבל אצל כל עוסי"ת, אני מקווה שלפחות אחת המנהלות תענה לך כאן בהקדם. רק אל תתלי את כל התקוות שלך על סל שיקום, כי לפעמים הם מערימים קשיים ובמקום לעזור רק עושים הפוך ומרחיקים אנשים מהם. תחפשי תוכנית כמו "עמיתים" או "רעים" בשביל הקטע החברתי שציינת שקשה לך. הנה קישורים : http://www.matnachim.org.il/?CategoryID=173 http://www.makom-m.cet.ac.il/pages/item.asp?s=7&id=-1&defid=103&page=1&item=1688 יש גם כל מיני קבוצות בפייסבוק של אנשים עם רקע דומה לשלך, אבל לא כולן דיסקרטיות (תלוי אם זה משנה לך). אגב, בעניין התעסוקתי, לדעתי כדאי לך להתרכז ברכישת מקצוע (אם אין לך), או חיפוש עבודה, שיש בהם כמה שפחות מגע עם קהל, כדי לצמצם סיכוי לחרדה עד כמה שאפשר. מקווה שעזרתי קצת.

11/01/2015 | 11:46 | מאת: גברת פלפלת

יש לי תואר ראשון וגם תעודת מקצוע, אבל זה לא עוזר לי הרבה כשאני לא מסוגלת להגיע לראיונות עבודה בגלל חרדות. אין לי גם הרבה רעיונות לעבודות שאין בהם נגיעה לקהל. גם שירות לקוחות טלפוני הוא לא אופציה כי אני לא עוברת ראיונות עבודה בגלל חרדות שאני נכנסת אליהן כשעושים לי סימולציות.

01/03/2015 | 12:57 | מאת: פפריקה

גם אני מתמודד ומרגיש לבד. אני אשמח לשמור איתך על קשר אים תרצי :) שבוע טוב ומבורך.

14/02/2015 | 19:53 | מאת: דליה

שלום רב, את מדברת על בעיות חרדתיות וקושי בהשתלבות במעגל התעסוקה בשל חרדות. .תחילה עלייך לברר את מקור החרדות ולטפל בהן גם אם יש צורך בתרופות לפחות בתקופה הראשונה עד לקבלת טיפול ואימון בהתמודדות מול חקדות. במקביל מומלץ לפנות למאמן תעסוקתי ואימון אישי שמשלב תוכניות טיפול נוספות ותרגילי התמודדות. אני משלבת בטיפולים את האמור לעיל במסגרת תפקידי כמאמנת בקינסיולוגיה מורחבת, מאמנת אישית ומאמנת תעסוקתית, ומקבלת ביישוב צור הדסה. האימון כולל כ 12 מפגשים על בסיס שבועי, אימון תעסוקתי ואימון אישי, האימון הקינסיולוגי כולל שילוב של תרגילי מוח, מגע בריאות, איזונים בצאקרות ובפרחי באך, ניקוי אנרגטי, שיטת האור הלבן, דמיון מודרך ועוד כלים, NLP ומוח אחד. עם או בלי בדיקות שריר תוכלי להתקשר אלי ומקום מגורייך מרוחק מהאיזור אוכל להמליץ על מטפלים אזור שלך דליה זלוטניק בוגרת תואר בפסיכולוגיה ועוסקת באימון קינסיולוגיה מורחבת 0522635654.

מנהלי פורום שיקום לנפגעי נפש - ייעוץ ותמיכה