החזרת רשיון נהיגה שנשלל מפגוע נפש
דיון מתוך פורום שיקום לנפגעי נפש - ייעוץ ותמיכה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
חברי - פגוע נפש מזה 10 שנים, שנשלל ממנו רישיון נהיגה טוען כי הרישיון לעולם לא יוחזר לו למרות שניגש מידי שנה לוועדה במשרד הבריאות/תחבורה. האם היו מקרים בעבר שמוכחים אחרת. כלומר האם היו מקרים בהם הוועדה החליטה להחזיר רישיון לאחר שנשלל מפגוע נפש ?
רגע, חבר שלך יודע בכלל שאתה קורא לו "פגוע נפש"? אולי לפני שמבררים בעניין טכני, כדאי שנלמד לכבד את הזולת ולא לכנות אותו בכינויי גנאי? במיוחד אם זה חבר(?) שלנו...