סל שיקום אחרי אישפוז
דיון מתוך פורום שיקום לנפגעי נפש - ייעוץ ותמיכה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
בני מאושפז במחלקה פסיכיאטרית בפעם ראשונה.. לפני כחודשים הוציא רשיון נהיגה האם פניה לביטוח לאומי ובקשת סל שיקום עלולה לפגוע ברשיון? תודה
שלום פנייה לביטוח לאומי לא תפגע ברישיון הנהיגה יותר מהאשפוז עצמו. במידה והמידע יעבור למשרד התחבורה בנך יוזמן לפסיכיאטר מחוזי לבדוק את כשירותו לנהיגה. סל שיקום מאוד מסייע בחזרה לחיים לאחר אשפוז ולא הייתי מוותרת. בהצלחה נהורה