כאבים בחזה נקודתיים.

דיון מתוך פורום  קרדיולוגיה

18/08/2022 | 20:17 | מאת: ד

היי,אני בן 19, לא מעשן ולא שותה. יש לי כאבים בחזה מזה זמן רב (שנה). עליתי כשלושה פעמים למיון בבית החולים בגלל שחשדתי שזה משהו רציני, בדקו לי בדיקות דם ואינזימים, בשלושת הפעמים כולל צילום חזה,א.ק.ג, הוטלר לפני חצי שנה כשיצא תקין וקבעתי תור לקרדיולוג שטען שזה כלום. הכאב הוא נקודתי ולרוב בצד שמאל עם נטייה לפעמים לכיוון הבית השחי או לאמצע החזה. בנוסף לכאב לפעמים אני מרגיש זיעה קרה מוזרה לשנייה אחת קראתי על זה "Hot Chills". אשמח לתשובה.. נורא מבולבל אם הכל תקין. הכאבים ממש מורגשים כאילו זה הלב.. זה משפיע לי על אורך החיים כי אני חושש כל הזמן שכאילו משהו עומד לקרות.

18/08/2022 | 20:28 | מאת: ד

גובה : 174 ס"מ משקל: 60 אשמח לציין כי אני לא עושה פעילות גופנית מזה שנה (מכון כושר וכו') בגלל הפחד שיקרה משהו אם.. אקו לב/בדיקת מאמץ לא יצא לי לעשות כי הקרדיולוג אמר שהכל תקין למרות שאני מרגיש משהו לגמרי אחר.

אין ספק שכאבים בחזה יכולים להטריד. סביר שהרופאים שראו אותך צודקים בהנחה שאין מניעה לבצע פעילות גופנית וכו, אבל אם יש לך עדיין חשש אפשר תמיד לפנות לחוות דעת שניה. בנוסף, הלב אינו האיבר היחיד העשוי לגרום לכאבים בחזה וכדאי לפנות גם לרופא המשפחה להשלמת בדיקות כלליות.

מנהל פורום קרדיולוגיה