מחלות לב ולחץ דם ערכים
דיון מתוך פורום קרדיולוגיה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
שלום רב ד"ר האם במחלת DIASTOLIC HEART FAILURE נצפה לראות ערך של לחץ דם דיאסטולי נמוך או גבוה?
אי ספיקת לב דיאסטולית אינה קשורה ללחץ הדם הדיאסטולי בקשר ישיר. פירושה של אי ספיקה דיאסטולית היא בעיה בהרפייה של הלב וב'יניקת הדם', בניגוד לאי ספיקה סיסטולית ששם הבעיה היא בהתכווצות של שריר הלב וב'דחיפת הדם'. אי ספיקה דיאסטולית נוטה להופיע יותר באנשים הסובלים מיתר לחץ דם, בנשים, בסובלים מדום נשימה בשינה, מאי ספיקת כליות ומעודף משקל.
(מספר מקשר)
ד"ר קרן סקלסקי