סרטן פי הטבעת

דיון מתוך פורום  כירורגיה קולורקטלית ופרוקטולוגיה

07/06/2007 | 14:04 | מאת: אני

שלום לכולם אז האגודה למלחמה בסרטן משקיעה בפרסומות ותשדירי פרסום ואני מסתכלת ואומרת בסדר חשוב לרוץ להיבדק מי שלא מרגיש טוב או שיש סימפטומים,עד שלפני שבוע היה לי קצת דימום והחלטתי למרות ששמתי את משחת הטחורים הכי פשוטה פרוקטו גליבנול והדימום הפסיק,בכז הלכתי להיבדק,אמרתי לרופא יש לי טחורים והוא אמר ביובסיה עכשו ותוך 4 ימים הגיעה התשובה של תאים ממאירים,עכשו אני יודעת כמה חשוב הגילוי המוקדם ורק שכבר יעבורו הפרוצדורות הרפואיות ולכבד ולאהוב כל רגע בחיים.

לקריאה נוספת והעמקה
08/06/2007 | 18:36 | מאת: ד"ר עודד זמורה

אני שלום, תודה עבור שיתופנו במידע אישי אך חשוב זה. אנו מאחלים לך החלמה מהירה ובריאות שלימה. לטובת כל הגולשים המעוניינים במידע על ממאירויות במעי הגס, מצורף קישור לדף מידע של אתר החברה הישראלית לכירורגיה קולורקטאלית: http://www.iscrs.org/info/sartan.htm

14/08/2010 | 19:14 | מאת: אתי

לד"ר עודד זמורה שלום! זה כמה ימים יש לי יציאות רכות כמו שלשול עם כאבי בטן התקבציות יותר נכון, ומדי פעם מה שאני אוכלת אני עושה יציאה רכה מאוד. רוצה לציין שאני סובלת מי טחורים כבר הרבה שנים חיצוניים, יש לי דם לאיטים רחוקות בניגוב וגם בקקי שאני מתאמצת שיש לי עצירות גם לא הרבה. רוצה לציין שעשיתי בדיקת קולונוסקופיה לפני שנה והיא ההיתה תקינה. ועשיתי גם לפני שבועיים בדיקת קיבה שגם היא תקינה אבל לקחו ביופסיה לבדיקה וקבלתי תשובות אך הרופא לא יצר איתי קשר אני צרכה לבוא עליו בעוד שבוע וחצי לערך. ולשאלה שלי אני קצת חוששת, מפני שמדי פעם יש לי לחצים המומים בפי הטבעת. כי אני גם סובלת מי גזים, הייתי אצל רופא פרטולוגיה שעשתה לי בדיקה ויש לי טחורים גדושים היא בדקה בדיקה רקטלית פנמית ולא היה ממצא פטלוגי ברוך השם!!אבל היא נתנה לי לעשות בדיקה עם אני רוצה פנמית בפי הטבעת אבל: אני הייתי צרכה לעשות חוקן בבית לפני הבדיקה ובסוף לא הלכתי וותרתי על הרעיון, מרוב שעשיתי בדיקות פולשניות. השאלה שלי היא ? האם בבדיקת קולונוסקופיה אפשר למצוא ממצאים של סרטן פי הטבעת. או שאני צרכה לעשות בדיקה אחרת. אני חוששת בגלל היציאות הרכות שיש לי עכשיו והכאבי התקבציות בבטן שיש לי כרגע, האם טחורים גם יכולים לעשות התקבציות בבטן שהם כבר חצונים יש לי כמה טחורים חצונים ואחד גדוש, והאם נכון לי לעשות ניתוח? מפני שאני יודעת שזה יכול לחזור בשנית. אשמח לקבל ממך תשובות אלה. תודה מראש! אתי.

מנהל פורום כירורגיה קולורקטלית ופרוקטולוגיה