שחיקת סחוס ורומטיזם (בידיים)
דיון מתוך פורום תמיכה לסובלים מכאב כרוני
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
שלום לכולם, אבא שלי סובל מדלקות בפרקי הידיים ושחיקת סחוס בפרק היד. ניסינו את הרפואה הקונבנציונלית ואת הרפואה המשלימה. הוא מטופל בכדורים ובמקביל הוא נשלח לפיזיותרפיה (במים), דיקור סיני ושיאצו ושום דבר לא עוזר. אני אשמח אם מישהו יפנה אותנו לרופא בעל ידע רב או יספר לנו על תרופות/ כדורים שיקלו יותר על הכאב... תודה
שלום רב, אני בטוחה שזה מאוד מתסכל עבורכם לראות את אבא שלכם סובל ללא יכולת לסייע - אנו שוכחים לפעמים עד כמה כאב כרוני משפיע לא רק על האדם שסובל אך גם על סביבתו.... האם אביך מטופל במרפאת כאב כלשהי? מיהו הראומטולוג שלו? כשאקבל את תשובתך, אמשיך לנסות לכוון אותך אל רופא מתאים. בהצלחה, מנדי