עידכונים -כאבי? מחזור
דיון מתוך פורום תמיכה לסובלים מכאב כרוני
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
הי מנדי את בטח לא זוכרת אותי - שלחתי לך הודעה בפורום לפני כחודש על כאבי מחזור קשים שאף אחד לא מתייחס אליהם. אז רציתי לעדכן אותך שבעקבות התשובה שלך שאולי זה אנדומטריוזיס פניתי לד"ר דוד סוריאנו שגם חושד בזה, ושבוע הבא כנראה אעבור לפרוסקופיה איתו כדי לאבחן סופית ולטפל. אז רציתי להגיד לך תודה!!! ושכ"כ חשוב לבדוק ולשאול ולקרוא. וששבוע הבא אהיה יותר חכמה... ואלי עוד חודש גם הרה... תודה נועה
הי נועה, בטח שאני זוכרת אותך. אני ממש שמחה שהדברים זזים קדימה ושעכשיו מתייחסים לסבל שלך ברצינות. זה ממש נשמע שאת בכיוון הנכון לגלות מהי הבעיה ויותר חשוב-לקבל את הטיפול הנכון. אני מחזיקה לך אצבעות ואשמח לדעת מה גילו לך בלפרוסקופיה. בהצלחה.