כנס כאב כרוני ברמב"ם
דיון מתוך פורום תמיכה לסובלים מכאב כרוני
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
ביום חמישי הייתי נוכחת בכנס לכאב כרוני שהתקיים בבית חולים רמב"ם בחיפה, היה נחמד לראות את ד"ר אייזנברג ולהכיר סוף סוף את מנדי עליה שמעתי רבות. אריה דהן, נכה צה"ל עמל רבות והשקיע בהפקת ערב זה (לפחות כך נראה), בכוונתו ביחד עם כל שותפיו להמשיך ולקיים מפגשים אלו, ויותר מכך להילחם למען זכויות האנשים החווים כאב כרוני. כל הכבוד ויישר כח!!! אני אמשיך להגיע.
לקריאה נוספת והעמקה
הי אורלי, אני שמחה שהאירוע ברמב"ם הייתה חוויה חיובית וכולי תקווה שמתוך האירוע הזה תיוולד קבוצת חולים מצפון הארץ. מזל שיש אנשים כמו אריה בעולם! כל טוב לך, מנדי