טמוקסיפן מול ארימידקס
דיון מתוך פורום סרטן השד
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
אני בת 50 , כשנתיים וחצי לאחר השנות באותו צד, בהמשך כריתה + CA וטמוקסיפן מזה כשנתיים + זולודקס כשנה וחצי. לפני כחודשיים בעקבות דימומים חזקים הוחלט להפסיק את הטמוקסי ולעבור לארימידקס. לפני כשבוע עברתי הוצאת שחלות (מניעתית) + רחם. מכיון שהיו עיכובים בקבלת האישורים רק בימים אלה אני מתחילה לקחת את הארימידקס. האם במצב שכבר אין דאגה לרחם כדאי לדעתכם לחזור לטמוקסי או לעבור לארימידקס? תודה .
לקריאה נוספת והעמקה
לשתי התרופות יעילות טובה, יש מספר מאפינים ביולוגיים של הגידול הנותנים יתרון מסויים לארימידקס, התיעצי עם הרופא שלך.