שנתיים אחרי סרטן השד- אם העצמות כואבות....
דיון מתוך פורום סרטן השד
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
שלום אמי (בת 56) חלתה בסרטן השד לפני כ- 3 שנים. היו לה גם גרורות בבלוטות הלימפה, היא עברה טיפולי כימותרפיה במשך 7 חודשים והקרנות 3 חודשים כיום כ- שנתיים לאחר הטיפולים לאחר ביקורים סדירים אצל אונקולוג יש לה כאבים חוזרים ונשנים בגב במיוחד בגב התחתון כאשר נוגעים באיזורים בגב התחתון קרוב לעמוד השדרה נראה כאילו ישנה נפיחות.... בסוף החודש אנו ניגשים למיפוי עצמות.... אני די חוששת האם יתכן שחזר הסרטן או שיכולות להיות סיבות נוספות... אודה לתגובה....
לכאבי גב יכולות להיות אינספור סיבות!! אבל אם אמך ואת מודאגות ולאמך כואב, מדוע לא תקבעו תור בהקדם אצל האונקולוג המטפל, ולו כדי שירגיע..?
תודה על התגובה המהירה :)