פסלודקס - מידע וניסיון ?
דיון מתוך פורום סרטן השד
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
שלום לכן, מה הניסיון עם תרופה הורמונלית בשם פסלודקס (Faslodex ) בטיפול בסרטן שד עם גרורות מקומיות ? מה תופעות הלוואי לעומת טמוקסיפן או ארימידקס ? האם ואיך ניתן להשיג את התרופה בארץ ? לפי מה שקראתי התרופה ניתנת בזריקה פעם אחת בחודש.
פסלודקס היא תרופה אנטי אסטרוגנית, מעין פיתוח מתקדם של טאמוקסיפן. לא הבנתי את כוונתך לגבי "גרורות מקומיות", אבל סך הכל מדובר בתרופה יעילה למדי במצב הגרורתי. הניתנת בזריקה אחת לחודש. תופעות הלוואי שלה, יחסית מעטות, ודומות לאלה של טאמוקסיפן. כאבי הפרקים , שמאפיינים יותר את מעכבי הארומטאז , פחות שכיחים. כל הרופאים שמטפלים בסרטן השד בארץ יודעים את הדרך להשיג את התרופה (שעדיין אינה רשומה בארץ, ואינה בסל הבריאות). בררי עם האונקולוג שלך.
תודה לך. אם התרופה עדיין לא כלולה בסל הבריאות, מי אמור לשלם עליה ?