שאלה לד"ר בן-ברוך או לאחד הרופאים
דיון מתוך פורום סרטן השד
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
אולי זה אינו בתחום שלכם אך אני שייכת למשפחה... עברתי הוצאת קרצינומה מהשד+בלוטות לימפה +כימותרפיה +הקרנות. סיימתי טיפולים לפני שנתיים ומקבלת טמוקסיפן.בת 50. בבדיקת CT מוח נמצאה מניניוגמה באיזור פריאטלי מימין, בגודל 1.9X1.2 . עד שאשמע מרופא המשפחה שלי מה מומלץ, אולי תוכלו ליידע אותי בטיפול המקובל ולהרגיע אותי, או להפנות אותי לכתובת המתאימה. בתודה מראש, גאפ.
שלום רב, שאלתך נשלחה ליועץ הפורום , אנו מקוות לתשובה בהקדם האפשרי. בברכה, צוות אחת מתשע
שאלתך אינה מסובכת. מנינגיומה היא גידול שפיר , שגדל לאט במוח על פני שנים. הטיפול הוא ניתוחי, אך לעיתים קרובות מעדיפים להמתין עם הניתוח ולראות את קצב הגדילה ואם הגידול לא מפריע, גם לא מפריעים לו. מה שאת צריכה זה הערכה של נוירוכירורג טוב, שיחליט על ההמשך בהתחשבות גם ברצונך.
תודה לאחת מתשע ולד"ר רות לאופר על התשובות. גאפ.