מרחצאות - ים המלח
דיון מתוך פורום סרטן השד
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
שלום לכולם : אני כחמישה שבועות לאחר טיפול כימוטרפי(4 AC 4 + T ) ללא הקרנות. אני נוסעת לנופש בים המלח. האם יש לי בעיה להכנס למרחצאות, לגקו'זי, לבוא במגע עם מי מלח וכדומה. לתשובתכם אודה שלי
שלום לדעתי הגוף שלך זקוק למנוחה ולא לחום ולמלחים של ים המלח תהני במלון תחת מיזוג אויר לבטח לא שמש לא סאונות לא מלחים ולא ים המלח. אל תשכחי כי עברת כנראה גם ניתוח כריתת בלוטות שהיא טראומה בפני עצמה והמלחים הללו שורפים וחלילה חלילה עלולים לגרום לתופעת הלימפדמה בצד המנותח תהני מהחופשה כל טוב ריקי
אם אין לך גרוי של העור, פצעים וכדומה, אני לא רואה סיבה לא להכנס למרחצאות וג'קוזי ומי ים המלח. אבל כמובן כדאי גם לדבר עם הרופא המטפל או עם האחות המתאמת.