טרמוגרפיה
דיון מתוך פורום סרטן השד
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
שלום, מה ידוע למומחים על שיטת הבדיקה לאבחון סרטן שד הנקראת "טרמוגרפיה" ( thermography?) ? לאה ניר-מנחת בריאות השד
לקריאה נוספת והעמקה
טרמוגרפיה היא שיטת הדמיה שמבוססת על שינויי טמפרטורה בסרטן (כתוצאה ממטבוליזם גבוה יותר ברקמה גידולית). זו היתה שיטה שדיברו עליה קצת בשנות ה 80, אבל אף פעם לא ממש תפסה. אני מודעת לכל מיני פרסומים חדשים יותר, אבל לדעתי כולם נסיוניים בשלב זה. אני גם לא מכירה אף אחד בארץ שעוסק בזה. יכול להיות שזה שווה חיפוש יסודי באינטרנט, אבל זו בוודאי לא שיטה רווחת להדמייה של שד.