אובדן תיאבון וירידה במשקל
דיון מתוך פורום סרטן השד
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
אישתי סובלת מסרטן שד גרורתי מפושט ומטופלת בפמארה. כמו כן נוטלת תרופות לשיכוך כאבים (טראמאדקס, וויוקס ואוקסיקוד). לאחרונה התחילו כאבי ראש והקאות - אנו עושים סריקת מח בסוף השבוע. בינתיים אישתי הפסיקה כמעט לחלוטין לאכול, וכתוצאה מכך סובלת מחולשה כללית ואנמיה. מה לעשות על מנת להחזיר לה את התיאבון, או מה אפשר לתת לה על מנת לחזק? נא עזרתכם
לקריאה נוספת והעמקה
לצערי , אין זה מצב לתשובה כתובה . פנו בהקדם לרופא המטפל
אם אישתך אינה אוכלת ושותה יש מקום לקבלת נוזלים דרך הוריד, אולי לאשפוז תלוי בחומרת המצב. יתכן ויש מקום לפנות למיון, אולי ניתן להקדים את ביצוע CT מח.