טיפול חלופי בגלי חום לוהט להרס סרטן
דיון מתוך פורום סרטן השד
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
בשבת בבוקר הראו בערוץ 8 שיש אפשרות לקבל גלי חום לוהט על הגידול לאחר ששותים 48 שעות לפני כן חומר מסויים ששיך למשפחת חנקן גופרתי, ושנערך ע"י דר קלי בחו"ל, וללא כל כימותרפיה או ניתוח התאים מתכלים ונרפאים, האם גם בארץ יש מי הנוהג כך בחוליו, למי ידוע?
אורנה היקרה, מנהל המחלקה האונקולוגית של וולפסון ,ד"ר ברנר בכבודו ובעצמו, פתח בכיכר המדינה מרכז בשם "ניו-הופ" ושם ניתן לקבל את הטיפול בחימום מה שנקרא : היפרתרמיה. עלות כל טיפול כ- 1000 שקלים. זריקת כסף לפח ומכירת אשליות כמו המים עם המלח !
תודה ואמנע מלגשת
מדובר בטיפול ניסיוני בעליל, שעד כה לא הוכיח את עצמו. ד'ר קלי הוא אישיות מאד שנויה במחלוקת, בלשון המעטה. גם בארץ יש מי שמטפל בחימום יתר במצבים שונים ו.. ראי הוזהרת.