ויטמין E
דיון מתוך פורום סרטן השד
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
קראתי באינטרנט שויטמין E ו C הם אנטי אוקסידנטים , אבל במקום אחר קראתי שצריכה מוגברת של ויטמין E מסוכנת . האם כדאי לצרוך כדורים של ויטמין E או שלא?
בשלב גילוי המחלה והטיפולים רוב הרופאים בדיעה כי אין לצרוך ויטמינים אלא רק במיקרים שהמצב הפיזי מאוד ירוד ואין ברירה וזאת משום שהחשיבה כי זה מלבה צמיחת טעים בגוף ומתוך כך מלבה גם את צמיחת התאים הסרטניים .הרופאים מבקשים לידע אותם על שימוש כזה. לאחר התהליך הראשוני זה שנוי במחלוקת ופחות חד משמעית החלמה ולילה טוב
דליה שלום, אין סכנה בצריכת נוגדי חימצון באופן קבוע. לגבי התועלת שבכך הדיעות חלוקות. יש להמנע משמוש בהם במהלך הטיפולים. כמו כן אני ממליץ לא לצרוך אותם במינונים גבוהים. בברכה נדב
שלום קראתי וגם נאמר לי בזמנו שויטמין E לא מומלץ בסרטן השד בברכה ריקי