ארימידקס
דיון מתוך פורום סרטן השד
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
קראתי על כדור חדש ארימידקס שלפי הכתבה, בעקבות מחקר שנערך בארה"ב נמצא יעיל יותר מהכדור ההורמונלי שניתן כיום, טמוקסיפן. האם עבור אישה בת 40 החולה שהתגלה אצלה סרטן השד במצב מתקדם ומטופלת כיום ע"י טמוקסיפן כבר מספר חודשים כדאי לבקש מהרופאה שלה להחליף את הטמוקסיפן לארימידקס ?
לענתי שלום רב, אנו מפנות את תשומת לבך לכמה תשובות שניתנו לאחרונה בפורום לשאלות דומות, ובמיוחד לתשובתה של ד"ר נועה בן ברוך מ- 9 בינואר שניתנה לשאלה של מתי מ - 23 בדצמבר, שנקראה - arimidex במקום tamoxifen. כמו כן, את מוזמנת לעיין בפרק על ארימידקס באתר של אחת מתשע www.onein9.org.il בפרק מידע/מידע רפואי/טיפולים הורמונליים/ארימידקס. בברכה, צוות אחת מתשע