כאבים בשדיים בבקשה לענות דחוף מאוד מאוד
דיון מתוך פורום סרטן השד
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
אני בת 26 נשואה ויש לי ילד בן 4 יש לי כאבים בשדיים אחרי המחזור ב10 ימים עד המחזור וזה מלווה בגודש וכאב עד היד אחרי המחזור הכול נעלם לכמה ימים , האמת אני מאוד מפחדת כי עכשיו אנחנו מתכננים עוד ילד ואני מפחדת מהסרטן , הייתי אצל רופא נשים והוא אמר לי שכנראה זו בעיה הורמונלית הולכת עם ההריון או גלולות מה שרציתי לדעת האם זה תופעות של סרטן ? בבקשה תשובה מהירה מאוד כי אני לא יושנת בלילות ומפחדת ללכת לעשות בדיקות כי זה לוקיח המון זמן .
שלום גיני, כאבים בשדיים הם תופעה מאוד שכיחה, וכאבים שחוזרים על עצמם בכל חודש באותה צורה - יותר לפני הוסת ופוחתים או נעלמים אחרי הוסת- הם בדרך כלל משינויים הורמונליים ואינם מדאיגים. הפסקת קפאין (כולל קפה, תה, שוקולד, קקאו וקוקה קולה) יכולה להקל מאוד על הכאבים. אבל בכל מקרה של סימפטומים - כדאי לפנות להיבדק. באתר של אחת מתשע את יכולה לברר היכן נמצאת מרפאה קרובה. זה לא צריך לקחת הרבה זמן, וזה יכול לעזור לך להירגע.