קוהוש שחור וטמוקסיפו לאונקולוג,לגובי
דיון מתוך פורום סרטן השד
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
האם יש בעיה בנטילת טבליות רמיפמין המורכבות מתמצית שורש קוהוש שחור לצורך מניעת גלי חום אצל אשה שנוטלת טמוקסיפן בגלל רצפטורים חיוביים לאסטרוגן? האם קיימת התווית נגד?
לקריאה נוספת והעמקה
שלום כרמית, הדעות חלוקות בנושא. עד שאין יותר מחקרים עם תוצאות ברורות יותר ואחדות דעים הייתי בנתיים נמנע ומשתמש באלטרנטיבות צמחיות אחרות שקיימות. גובי
שלום לך לא לגעת בקוהוש שחור מאחר ויש לו השפעה אסטרוגנית חזקה והרי את זה אנחנו מנסים למנוע על ידי לקיחת טמוקסיפן. בברכה ריקי
כרמית שלום, גם אני חושב שישנם פתרונות צמחיים מוצלחים יותר מהקוהוש השחור. בברכה, נדב