הריון לאחר סרטן
דיון מתוך פורום סרטן השד
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
-האם הריון לאחר סרטן שד מוגדר באופן אוטומטי - הריון בסיכון גבוה ? או שמוגדר כך רק במקרים מסויימים שלאו דווקא קשורים לסרטן ? תודה
לקריאה נוספת והעמקה
הסיכון של הריון אצל חולות סרטן השד תלוי בכמה זמן עבר מאז מחלת השד אובחנה ועד ההריון. באם עברו יותר מ 10 חדשים אז יש אפילו סיכון מופחת. מחקירם הראו שחולות סרטן השד שהרו לאחר יותר מ 10 חדשים מאז הופעת סרטן השד היו בעלות סיכון מופחת להשנות מחלת השד מאשר נשחם חולות סרטן השד שלא הרו. באופן עקרוני, אין יותר סיכון להריון עצמו או לעובר אצל חולות סרטן השד. בהצלחה פרופסור אילן כהן