לד"ר בן ברוך - תמציות להרגעה
דיון מתוך פורום סרטן השד
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
לד"ר בן ברוך שלום: אני מטופלת שלך. רציתי לדעת האם מותר לי לקחת בנוסף למולטי ויטמין 1 ביום טיפות של תמצית פרחי באך להרגעה או לחלופין רגיעון יום ורגיעון לילה לפי הצורך במהלך היום/הלילה. תודה מראש גליה שפירא
לקריאה נוספת והעמקה
לא נראה לי שיש בעיה עם תמצית פרחי באך ורגיעון. אני מקוה שהטיפול עובר יותר קל הפעם
אני לוקחת אחרי כל טיפול ממתק משורש זנגוויל, 4-5 יחידות ובכך אינני מקיאה יותר, לא סובלת מבחילות שהיו לי בהתחלה. ממש מומלץ זה מרגיע אותי מה דעתך? אורנה